Tuesday, December 28, 2010

nasmer ow........oi nasmer

pada satu petang amat2 mengerikan. aku tongah baring tibo makhluk halus yg bernama mr. lala aka pali mengajak kami berempat iaitu ayiep, pejai, and also myself. hajat die bkn besa cume nk bli kasut futsal saiz 7. kami membelinya di al - ikhsan. aku pon beli gak tp len laaaaaa. besa la die hard fan MU mesti la nk bli jersey pling latest MU. tp syg xdo. pas2 ayiep kutuk2 den bangsat punyo pendek.
lopeh da bli aku tbo2 nk mkan maggie goreng . sumpah aku sangap gilo ngan megi greng, sib bek ado NASI KANDAR NASMER "pling sdap kat kedah"abaq ang. pas2 aku minx bungkus nk mkan kt umah.
sampai umah aku ngan rakus mengopenkan bungkusan megi goreng tersebut n trus aku samba megi tu.
yo la da lapa bona + ngan sangap. sampai kt mulut, aku trus kunyah.
dikunyahan pertamo aku pat raso an megi tu mcam bodo, xdo ghaso cam doh.
aku poie nyumpah megi greng nasmer.
sumpah den menyosa
peh ni xdo den poie mam kek ctu gi.
sampai dunio khiamat.
klau tingga satu yo kodai makan kek jitqa ni sanggup den mkan hemster meor (bakal) n kucing acap kek umah.
da tu yo yg nk kongsi
den nk nasihat an peh ni klau nk mam kek nasmer jgan beharap tu yo. tkut kempunan
chaw 

No comments:

Post a Comment